ul. Franciszkańska 123
Rejestracja (godz. 9-19)
Dentalmania - nowoczesne Centrum Stomatologii - Łódź

Chirurgia stomatologiczna i implantologiczna

Chirurgia stomatologiczna zajmuje się leczeniem przypadków, kiedy nie możemy zaproponować bardziej zachowawczego rozwiązania. Jest to bardzo duża grupa zabiegów, do których możemy zaliczyć:

• ekstrakcje zębów
  • ekstrakcje zębów ósmych, również zatrzymanych, wymagające dłutowania
  • hemisekcje, czyli usunięcie jednego lub dwóch korzeni, z zachowaniem pozostałych
  • zabiegi resekcji wierzchołków korzeni, czyli usunięcie niegojącej się zmiany zapalnej wraz z wierzchołkiem korzenia, objętym zmianą
  • zamykanie połączeń ustno-zatokowych
  • przeszczepy błony śluzowej, w celu pokrycia obnażonej szyjki zęba
  • usuwanie kapturów dziąsłowych nad zębami ósmymi
  • plastyka wędzidełek wargi i języka
  • leczenie ropni
  • gingiwektomia

Chirurgia implantologiczna znajduje swoje miejsce w obszarze zabiegów chirurgii stomatologicznej, które przygotowują podłoże do zabiegów wszczepienia implantu. Dzięki nim możemy zastosować leczenie z użyciem implantów w sytuacjach, kiedy wyjściowo nie jest to możliwe. Zanik wyrostka zębodołowego na skutek braku zęba lub zębów jest najczęstszą przyczyną braku możliwości przeprowadzenia implantacji. Do zabiegów z zakresu chirurgii implantologicznej należą m.in.:

• zabiegi regeneracji wyrostka zębodołowego
  • rozszczepianie wyrostka z użyciem aparatu do piezochirurgii
  • podnoszenie dna zatok szczękowych różnymi metodami

Leczenie chirurgiczne jest leczeniem specjalistycznym, kojarzonym z bólem. Dlatego komfort bezbolesnego zabiegu jest najważniejszy zarówno dla Pacjenta, jak i dla nas. Należy stanowczo podkreślić, że odbywają się całkowicie bezboleśnie.

Klinika Bez Bólu

Z uwagi na to, że mamy przyjemność należeć do grona nielicznych gabinetów, posiadających certyfikat Klinika Bez Bólu objętego patronatem Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego, jesteśmy zobowiązani posiadać najnowocześniejszy sprzęt. Dzięki niemu, w Centrum Stomatologii Dentalmania, możemy Państwu zaoferować atraumatyczne przeprowadzenie zabiegów chirurgicznych. Poniżej film do przykładowych procedur:

Chirurgia stomatologiczna i implantologiczna Łódź Bałuty

ul. Franciszkańska 123